یه سوال؟؟؟
یـــــــــــــــــــــــــــــاس
رنــــــــــــــــــــــگارنگ

سلام به دوستای گل خودم

سلام به نــــــــــــــــازی خودم

سلام به همه ی اونایی که نظر میزارن

سلام به همه اونایی که بدون نظر میرن

سلام به همه شماااااااااااااااااااااااااااااا

خوبید؟ خوشید ؟ سلامتید؟ خداروشکر

راستش بچه ها ازتون یه سوال خیلی خیلی مهمی دارم!! اجازه هس بپرسم؟

البته نازی جونم اینو یادم انداخت اخه تو کلاس ما این سوال خیلی رواج داشت از همه کلاس پرسیده بودیم

سوال= اگه دو نفر بالای یه برج باشن بخوان هم زمان بپرن که تو میتونی فقط یکیشم نجات بدی کدومو  نجات میدی؟

1=اونی که اون تورو دوس داره

2=اونی که تو اونو دوس داری

کدومش؟ کدومشونجات میدی؟

نظرات خودتونو بهم بگین که چرا نجاتش میدی به چه دلیل؟

منتظر نظر هاتون هستم

عاشقتونم

فعلا بابای

درود....!!!



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت0:58---15 شهريور 1392
rasti to khodet midoni mn kiro nejat midam
پاسخ:نه:D یادم رفته کدوم بود:D


tanha
ساعت0:58---15 شهريور 1392
doset daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaa aaaaam


پاسخ:کیو؟منوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلما
ساعت16:35---14 مرداد 1392
هیچکدومشونو باور کن

کریستینا
ساعت16:29---29 تير 1392
چون اگه بفهمم دوستم نداره خودم زودترسربه نیستش میکنم
پاسخ: :)))))


به رنگ صورتی
ساعت16:15---28 تير 1392
این که ضایه است اونی که دوسش دارم وگرنه خیلی ها هستن که من را دوست داشته باشن
پاسخ:خب بلکه اون تورو دوس نداره از کجا میدونی؟؟


کریستینا
ساعت11:30---28 تير 1392
سلام اجی خوشکله خودم


خوب معلومه اونی که دوسش دارم چون اونم منودوست داره من هیچوقت درگیر عشق یه نفره نمیشم؟

پاسخ:
:)

خب اجی از کجا میدونی اونم دوست داره؟


اجی محدثه
ساعت22:13---26 تير 1392
اونی که دوستش دارم



نمیدونم چرا...خب چون دوستش دارم



خاک توسرش آدمی که میره نوک برج وای می ایسته خوددشو پرت کنه اصلا دوست داشتن نداره
پاسخ: :))


nazir
ساعت21:19---26 تير 1392
اونی که منو دوس داره.....

چون هرکی منو دوس داره منم اونو دوس دارم...

ولی اونی که دوسش دارم شاید منو دوس نداشته باشه!!!!!!
پاسخ:اره درسته!!!


مرد همیشه آبی
ساعت20:12---26 تير 1392
شاید سخت ترین سوالی بود که تاحالا ازم پرسیده شده اصلا نمیتونم انتخاب کنم شاید چشمامو ببندم و شانسی یکی رو انتخاب کنم یعنی یک جورایی بسپارمش دست خدا و قسمت و سرنوشت یک راه راحت تر هم هست که برم خودم رو بجای اون 2 نفر بندازم پایین تا از دست این سوال سختت رها بشم
پاسخ:واقعا سخته مگه؟؟؟


sherlock
ساعت18:26---26 تير 1392
salam

qarar nabod soalee sakht beporsiyaaa
پاسخ:خب حالا شما جواب بدید؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 17:47 :: نويسنده : لیدی

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم خوش بگذره نظریادتون نره . . . . $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 41738
تعداد مطالب : 535
تعداد نظرات : 543
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد موزیک آنلاین

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی